Supermood

SUPERMOOD on uus holistiline kosmeetika kaubamärk Soomest, mis pakub lisaks kõrgekvaliteedilistele looduskosmeetika toodetele ka söödavaid ning terapeutilisi ilutooteid. Supermood’i uurimistöö, väljatöötamine ja tootmine leiab aset Soomes, kasutades “eco-certified” kõrgekvaliteedilisi koostisosi. Iga detail on loodud Supermood’i väärtuste kohaselt, milleks on: keskkonnasõbralikkus, eetilisus ja puhtus.

Supermood läheneb ilule ja heale enesetundele holistilisest vaatenurgast, kus omavahel on kombineeritud ökokosmeetika, hea uni ning õige toitumine, mis kokku moodustab tervikliku kogemuse. Lisaks kõrgekvaliteedilisele ökokosmeetikale, mis on ilu eest hoolitsemise keskmeks, pööratakse erilist tähelepanu ka toodete erinevatele toimeainetele ja nende mõjule.

Supermood’i hing ja kaubamärgi looja Anne Kukkohovi, ilumaailma professionaal Soomest, oli vaevelnud aastaid allergiate ning naha ülitundlikkuse küüsis kuni märkas, kuis teadlikult puhaste valikute tegemine tema sümptomeid taandas. Supermood’i idee ongi sündinud just terviklikest vajadustest tulenevalt. Tänaste tarbijate valikud on teadlikud ja ökoloogilised tooted ning holistiline elustiil tõusulainel. Puhtal toidul ja kosmeetikal on otsene mõju nii enesetundele kui välimusele.

Supermood’i tooteliinid on loodud meeleoludest lähtuvalt. Näiteks: “Ma tahan olla enesekindel, enne olulist kohtumist” või “ma tahan välja näha värske ja puhanud”. Need meeleolud moodustavad ökosüsteemi, kus tooted täiendavad teineteist, tasakaalustades nii füüsilist kui emotsionaalset heaolu.

Valikus on kolm meeleolu ehk tooteliini –
EGOBOOST tooted pinguldavad nahka, tõstavad enesekindlust ja immuunsust.
BEAUTY SLEEP tooted rahustavad keha ning taastavad ja noorendavad nahka öösel.
YOUTH GLO tooted on vananemisvastase toimega ning muudavad naha nooruslikult säravaks.